CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 3 July 2012

Expo 1 dekad smakl




Assalamuailaikum w.b.t 

Alhamdulilah baru - baru nie saya sempat hadir ke Expo 1 Dekad Smakl bermula 28,29 30 Jun .Dah beberapa kali dah expo dah yang nie kali pertama saya join sebab sebelum - sebelum nie saya x sempat nak balik .

Rasa sangat gembira sebab expo kali nie ramai sangat yang hadir,macam - macam program telah diatur dan saya tak sangka Expo kali nie sangat meriah .


Dan paling best saya dapat turut sumbang tenaga dalam Expo kali nie.







salah satunya nie hah 

terserlah bakat kami malam tue ,kami buat persembahan *majlis makam malam ~ malam penutup Expo 1 Dekad 












hew ..hew .hew 

jangan percaya dengan gambar tue 
sebenarnya mana mungkin kami buat persembahan malu + segan kot 
tetamu dahlah hampir 1000 orang yang hadir 



tugas kami adalah sediakan 1000 doorgift utk tetamu yang hadir * yg nie rumah Mc nani jadi rumah urusetia 2 hari 1 malam kami berperang dgn doorgift , lepas tue kami jaga bahagian pendaftaran apa- apa masalah rujuk bahagian kami




 sebahagian pemudi Terengganu .


rasa seronok + gembira dapat berkerjasama dengan pemudi Terengganu ,kami sama - sama hias meja untuk 1000 orang tetamu ,check segala barang untuk majlis makan malam,kalau  dulu tidak kenal jadi makin kenal + rapat dah jadi macam adik beradik pulak pakai baju pun sama.Sampaikan orang kata ramainya anak dara *pemudi  Terengganu .


p/s: 
Paling best dapat jumpan Gen 2 > Afifah,Kham ,Faatihah,Rumaisa'
Syukran untuk K.Raihanah tumpangkan saya sebab takut bawa kereta seorang-seorang ,confirm balik lewat malam.
7.7 Hari konvo saya & tahniah untuk my bestfriend  dapat anugerah .
15.7 Menunggu keputusan antara hidup dan mati .*Moga Allah Makbulkan Amin .



YA ALLAH MUDAHKAN .
       

No comments:

Post a Comment