CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 13 October 2012

Pelajar sentiasa melihat contoh didepan .

Salam ...

tetiba saya rasa nak kongi 1 kisah yang agak lucu bila saya kenangkan balik pengalaman menjadi seorang guru.

time tue tengahari pelajar - pelajar saya  dengan berdisiplin beratur untuk mengambil makanan.1 Barisan pelajar lelaki dan 1 barisan pelajar perempuan.Dan kalau guru biasalah ada tempat guru sendiri untuk makan,waktu tue  sangat lapar sebab saya tak makan pagi ,saya mengambil  buah sambil makan berdiri ..tetiba

pelajar 1: cikgu khalilah makan berdiri x baiklah
saya      : oops ! minta maaf cikgu terlupa padaha buah epal x masuk mulut  ( cepat - cepat cari 1 benda
               yang boleh cover balik)
             



saya cari kerusi terus duduk ~ lepas tue ambil nasi ceduk lauk tertentu terus makan





pelajar 2 : cikgu khalilah x baca doa pun makan
saya       : aish cikgu dah baca doalah dalam hati ~ tapi saya x cakap macam tuelah dekat pelajar saya sebab  
                saya tahu diorang masih budak lagi .saya pun baca doa makan secara  kuat bagi meraikan diorang
                tegur saya  dan bagi diorang dengar bahawa saya baca doa .ADUYAI MACAM - MACAM

















kan dah kena .nie setiap hari time perhimpunan cikgu  duk pesan pok pek ..pok pek kat depan setiap pelajar kalau nak makan mesti duduk ,dan baca doa sebelum makan .kali nie  dush ..dush ..dush kena atas batang hidung sendiri.



cantikan kantin sekolah berwarna - warni ^ ^


No comments:

Post a Comment