CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 18 May 2012

First time sambut Hari Guru

Assalamuailaikum Semua    ^^ 


Btw nie gambar sambut hari guru tahun lepas sebagai guru pratikal  ,tahun nie sekolah saya sambut hari guru  lambat sikit selepas budak- budak nie  habis exam .Tapi yang kelakar time sambut hari guru kitaorang baru beberapa hari daftar diri sebagai guru pratikal dan belum start mengajar diorang lagi.Tapi adalah sekali , dua masuk kelas ganti cikgu yang tak dapat masuk kelas tapi tak mengajar pun just perkenalkan diri jer macam sesi ta'aruf dgn pelajar - pelajar .

















Nie kek Guru tahun lepas,tahun nie dapat mcm2 jenis kek sampai x larat nak makan .








dengan guru - guru sekolah agama kampung pasir baru,acara dewan ,awal - awal cikgu pratikal kalah dengan cikgu lama ,segan kot nak berebut kerusi depan budak - budak.Cikgu syamimi yang dapat bertahan lama .tahniah lah cikgu syamimi.











Acara anyaman ketupat yang ini ,cikgu pratikal x masuk, x reti nak buat,  maklumlah cikgu kalu raya beli yang siap terus .









Cikgu pratikal suka acara luar ,manyak menang sebab lumba lari memang orang muda menang hihi







dapat jgk hadiah,baru 2 hari sekolah .




tapi tahun nie siap pihak sekolah buat surat lagi  jangan bagi hadiah pada guru ,sebab  tidak mahu kes pelajar memaksa ibu bapa belikan hadiah untuk guru .Tp ada jgak yang bagi hadiah :P



P/s:untuk ustazah  Puan SHamimi n  ustazah eeda selamat hari guru ^^

 Untuk rakan seperjuangan selamat hari guru untuk

Ustazah sakinah
Ustazah Rahani
Ustazah Diela
Ustazah Tengku
Ustazah Farhan.
Ustazah Nabila
Ustazah Humaira

dan yang lain2 x tersebut  nama

moga tabah, dan sabar dalam mendidik pelajar ,walaupun teruk macam mana pun perangai pelajar kita sayangilah mereka ,jangan terlalu mengharapkan perubahan mereka terus ,tapi pandanglah mereka 20 tahun akan datang dan doakan lah mereka menjadi orang yang berjaya dan berguna untuk masyarakat .


^^ 

1 comment:

  1. selamat hari guru jugak untuk ustazah khalilah....=)

    ReplyDelete