CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 27 May 2012

Suamiku seorang Ustaz

Assalamuailaikum 

HAri ini pergi kedai buku semata - mata nak cari novel suami ku seorang ustaz,sebab ramai orang cakap novel nie best ....cari - cari dekat kedai pustaka seri intan x ada.kemain mintak adik tolong cari buku.takut termiss x jumpa .






semalam saya punya semangat nak baca novel nie sampai cari kat internet akhirnya bolehlah baca separuh isi  novel nie ,boleh baca dekat sini  http://www.penulisan2u.my/tag/suami-aku-ustaz/ 











oleh kerana x dapat buku yang saya nak,teringat janji dengan adik bongsu nak bagi hadiah dekat dyer if dyer boleh habiskan buku ini 



siap buat soalan kuiz dengan adik drp kisah sirah nie 

Me  :Soalan 1.Siapa yang angkat pintu gerbang kubu naim yang dikatakan kukuh itu dan hanya boleh    
       diangkat 10 orang.
Adik :Ali Bin Abi Talib 

Me:Soalan 2 
      Siapa yang memusuhi Rasulullah secara diam - diam?
Adik: Abdullah Bin Ubai 


Wah  ! tahniah Adik tapik springlah  k.elah bagi hadiah buku nie 

Moga menjadi anak soleh dan 
Mampu buktikan kamu boleh 

Nah  



lepas tue saya saje bagi tambah hadiah buku lain jenis penyiasatan,dulu zaman - zaman kecil saya memang suka buku jenis penyiasatan sampai sanggup pinjam dekat perpustakaan sekolah sampai 5 buah .









lepas itu umi hadiahkan saya buku nie sempena hari lahir saya baru nie,kalu tahun lepas umi belikan saya buku nie 
                                                 
kiranya nie sambungan dyerlah 









asal buku nie 3,tapi digabungkan menjadi satu,siapa yang nak buat hantaran boleh lah beli buku macam yang atas nie .














lepas itu , saya saje beli buku 2 kat atas nie untuk tambah koleksi .



pernah kawan saya tgk rumah saya penuh dengan buku,diorang cakap best nya dekat rumah ada perpustakan sendiri,sebab rumah diorang x ada pun perpustakaan sendiri  ,sememangnya family saya suka membaca,setiap tahun mesti tambah rak buku & setiap bilik mesti ada perpustakaan sendiri.


Dan umi  pantang ada pesta buku mesti ajak kami beli buku ,kalau boleh satu kedai dyer nak angkut sekali.
P/S:Bacalah buku ^^ 








No comments:

Post a Comment